neděle 14. července 2013

Vyhlášení výherců v 1. giveaway!

Ahoj!
Omlouvám se za zpoždění s tímto článkem. Oba výherce už mám nějaký ten pátek vylosované (losovala jsem přes random.org), ale do sepisování tohoto článku se mi z nějakého neznámého důvodu nechtělo. Já vím, je to už skoro měsíc od ukončení soutěže... Doufám, že se na mě nezlobíte.
A děkuji všem za účast! Také děkuji za nové pravidelné čtenáře a lajky na facebookové stránce. Konec řečí, jde se vyhlašovat!

Chvilka napětí....
....
....
....
....
....
....
....

Výherce, který vyhrává knihu Říše temnot, se skrývá pod číslem:

87 ... a je to:

Ell



A druhý výherce, který vyhrává knihu Meta secret, se skrývá pod číslem:

56 ... a je to:

Hanča


Výhercům gratuluji!

E-maily jsem už rozeslala, takže teď už jen čekám na odpovědi. Jelikož jsou prázdniny a někteří nejsou třeba doma, dávám výherkyním čas 2 týdny na odepsání.


A na závěr Vám prozradím, kolik mi bylo 6. 6. 2013 let:
Bylo mi 15 let, takže těm, co napsali 15, jsem dala bonusové 3 vstupy! :)


Ještě jednou chci poděkovat za ceny do soutěže, které věnovalo nakladatelství Fragment a e-shop Knihcentrum.

3 komentáře:

  1. Gratulujem výherkyniam a tebe, že si to v blogovom svete tak dlho vydržala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že ještě minimálně několik let tady s vámi všemi vydržím. :)

      Vymazat
  2. Jé, tak to jsi přibližně o půl roku starší než já :)

    Moc, moc, moc gratuluji výhercům :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)