čtvrtek 19. října 2017

Focení v knihovně

Po necelém roce jsem tu opět s tak trochu modelingovým článkem, který se vám vloni opravdu líbil (odkaz na článek). Tentokrát jsme s fotografkou zavítaly do naší městské knihovny - původně jsme měly namířeno do ústřední, ale jelikož byly prázdniny (17. 7. 2017), otevírací doba byla posunutá a my tak focení přesunuly do mé oblíbené pobočky. Z fotek jsem opět naprosto nadšená, obzvláště z té první magické! Určitě mi zase dejte vědět dolů do komentářů, jak se vám fotky líbí! :-)

Když na fotky kliknete, zvětší se vám.





 






19 komentářů:

  1. Nádherné fotky :) focení se moc povedlo :) Úplně na mě dýchla atmosféra z knihovny :)

    http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a ta první je opravdu nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, ta první je opravdu kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Opravdu ti tvé fotky závidím:)
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
  5. Wau! Krásné fotky! :)
    Knihovny samy od sebe nemusím.... radši mám svou vlastní knihu, nez si ji pujcovat :) má to pro me kouzlo, kdyz je moje vlastni :)
    https://vita-brunettes.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já do knihovny docela ráda chodím, přeci jenom do vlastní knihovničky se tolik knih nevleze, ale chápu tě, taky mám radši, když jsou ty knížky moje. :)

      Vymazat
  6. opravdu moc povedené fotky :-) knihovna je kouzelné a krásné místo, což díky tomuto článku perfektně vyniklo ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrásne fotky, hlavne tie prvé dve :)

    https://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)