čtvrtek 5. září 2013

Přečetla jsem: srpen 2013

Copak jsem přečetla v srpnu? :-)
Jojo, mohlo toho být víc.


Všechny knihy pohromadě:

Kniha, do které jsem se zamilovala



Nebezpečná láska

★★★★★ (5/5)


Tahle kniha se mi vážně hodně líbila. A ten konec! Já z toho byla absolutně paf!

Nebezpečná láska (Bavettovi, #1)

_________________________________________________________________________________

Příjemné překvapení


Legenda

★★★★ (4/5)


Legenda se mi velmi líbila. Styl psaní spisovatelky Marie Lu jsem si hned zamilovala a těším se na pokračování pod názvem Fenomén. :)

Legenda (Legenda, #1)

_________________________________________________________________________________

(Velké) zklamání


Chvíle před koncem

Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli mám dát knize 2 nebo 3 hvězdičky.

Tohle je má první (a možná i poslední) přečtená kniha od Lauren Oliver. Čekala jsem víc, mnohem víc. Námět je skvělý, ale zpracování příběhu je hrozné. Nevím, jestli si od této spisovatelky ještě někdy něco přečtu, protože její styl psaní mi opravdu moc nesedl a navíc všechno zbytečně roztahuje a okecává.

Chvíle před koncem

7 komentářů:

  1. Na Legendu aj Chvile pred koncem sa chystám 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se chystám na to že si Chvíli před koncem přečtu, tak jsem teda zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Je to moc pěkná kniha. :) Doufám, že se ti bude líbit. ;)

      Vymazat
  4. Chvíli před koncem zbožňuju, je to knížka, ke ketré se můžu vždycky vrátit. Lauren Oliver píše stylem přesně pro mě, miluju ho. :) Ale je pravda, že ne každému sedne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že tobě se kniha líbila. :) Já si chci přečíst ještě sérii Delirium, tak snad se mi to bude líbit víc. :))

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)