sobota 29. března 2014

Rozbalování balíčků (3)


V tomto článku naleznete všechny potřebné informace k tomuto mému projektu. Budu moc ráda, když se zapojíte.

V tomto balíčku od AlbatrosMedia jsem našla dva nádherné recenzní výtisky, za které moc děkuji webu databazeknih.cz. Tento balíček, který můžete vidět níže na fotkách, mi přišel před pár dny. Poprosila jsem službu PPL, aby mi přivezli balíček do školy. No, všechno by šlo jako po másle, kdyby mi nevypadl signál na mobilu. Nakonec se ale vše v pořádku vyřešilo a já si mohla převzít svůj balíček před školou, i když o něco později, hihi.

Na Paniku jsem obzvláště zvědavá. Doufám, že se mi bude líbit. Od Lauren Oliver jsem četla knihu Chvíle před koncem, což byl bohužel absolutní propadák (recenze zde). Ještě bych tu chtěla zmínit, že obálka Paniky je na dotek velmi příjemná. A když už tu píši o těch obálkách... Etiketa & Špionáž má absolutně dokonalou obálku a i vevnitř je kniha krásně graficky zpracována. Palec nahoru!





Četli jste tyto knihy? Co říkáte na jejich obálky?

18 komentářů:

  1. Pěkné kousky! Těším se na recenze! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ani jednu jsem nečetla, a proto se těším na recenze, zda to vůbec za to přečtení stojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pevně doufám, že obě knihy za přečtení stojí. Doufám, že obě dvě budou super! :)

      Vymazat
  3. Ty obálky vypadají opravdu dobře! Jsem zvědavá, jak se ti budou líbit ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. obě knížky bych si ráda přečetla, tak se těším na recenze, ať vím, jestli to bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že to bude stát za to. :) A recenze určitě budou. :)

      Vymazat
  5. Pekné kúsky, Paniku by som mala dostať aj ja a snáď sa k tej Etikete a Špionáži dostanem.. s kuriérom to poznám aj ja, je to riadne zložité, aj ja som si ho vyzdvihla o trošilínku neskôr :D radšej by som poštou chcela :D Pekné obálky a fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obidve mi pribudli na môj wishlist. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na obě dvě knihy jsem zvědavá. Krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obě knihy bych si chtěla určitě někdy přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne knižky, plánujem si obe prečítať, hlavne Etiketu.. 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)