neděle 5. června 2016

Rozbalování balíčků (14)


tomto článku naleznete všechny potřebné informace k tomuto projektu. Budu moc ráda, když se zapojíte.

Tento týden jsem si byla na poště vyzvednout balíček s knihou, kterou opět můžete zkusit uhádnout níže v hádance. Z knihy mám opravdu velkou radost. Chystám se si ji přečíst co nejdříve a pevně doufám, že tato kniha bude stejně skvělá jako spisovatelčiny předešlé.

Jsem kniha v pevné vazbě s přebalem. Má obálka je laděna do jemných barev a nese se v duchu předešlých autorčiných knih vydaných v České republice. Autorka, která mne napsala, bydlí v Anglii a proslavila se svými romány pro ženy. Na její obvyklou tloušťku knih jsem poměrně štíhlounká. Nakladatelství, které mne vydalo, patří pod Euromedia Group. Na pultech knihkupectví jsem horká novinka, kterou spousta žen či dívek netrpělivě vyhlíželo.




15 komentářů:

  1. Pěkná knížka, ať se líbí! :)

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. nádherná kniha :)
    A super hádanka :)) Pěkné oživení Unboxingu :)
    http://bilbovy-knihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta hádanka je super, povedlo se mi uhodnout :D. Na knížku jsem zvědavá, snad se ti bude líbit :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, super! Také jsem zvědavá, ale věřím, že mě nezklame, je to přece Jojo. :)

      Vymazat
  4. Super hádanka, uhodla jsem, už mám knihu také doma. Přeju krásné počteníčko. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný přírůstek a moc mě baví ta hádanka :) Já sama jsem od Jojo Moyes ještě nic nečetla, ale mám v plánu to napravit. Přeji příjemné čtení a měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Do knih od Jojo Moyes se určitě pusť, protože jsou vážně super. Také se měj krásně. :)

      Vymazat
  6. Super hádanka, ale upřímně, neuhádla bych :/ :D Od Jojo jsem četla knihu Než jsem tě poznala a moc se mi líbí její styl psaní, plánuji od ní číst i další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nevadí, tahle byla trošku těžší, v předešlých dílech byly jednodušší. :) Než jsem tě poznala jsem ještě nečetla, ale chystám se. :)

      Vymazat
  7. Máme doma dvě knihy od této autorky, ale já ji zatím nepřišla na chuť, ať se ti líbí a přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) A až budeš mít chuť, po autorčiných knihách určitě sáhni - jsou fakt super!

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)