čtvrtek 10. ledna 2013

Bylo nebylo (8)

Toto meme pořádá Kath´s

  • Vezmi knihu kterou právě čteš
  • Nalistuj první stranu
  • Napiš první větu


Na druhé straně (Akademie Evernight, #4)


Název - Na druhé straně (Evernight #4)
Autor - Claudia Gray



"Brzy bude svítat," poznamenal Balthazar.

15 komentářů:

  1. Chystám sa prečítať si aspoň 1. časť tejto série 8) Som zvedavá, čo to bude zač.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to nic dokonalého, ale první díl se mi celkem líbil. :) Další díly jsou už slabší...

      Vymazat
  2. Mám doma 2.díly, ale tahle série je poměrně drahá, takže nevím, jestli si koupím i další. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se strašně divila, když jsem zjistila, že jedna kniha stojí 350 korun. Naštěstí mají knihy u nás v knihovně, takže si je půjčuji. :)

      Vymazat
  3. Akademii Everdeen mám někde na svém nekonečném seznamu, uvidím, kdy budou peníze.. nebo sleva :D
    Do knihovny ani nepáchnu, to je pro mě něco jako pro čerta kříž..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to kecám.. už píšu příjmení Katniss..:D
      Samozřejmě, že jsem myslela Akademii Everdeen<< Evernight :D

      Vymazat
    2. V poho. Každej se někdy splete. :D :D :D
      Ty nechodíš do knihovny? :O

      Vymazat
    3. Ne v knihovně jsem nikdy nebyla..:D Možná se tak dá počítat babičky knihovna, ale prostě já do ní ani nechci. :D
      Důvod? Musím knihy vlastnit!:D << Tohle jsem ti už jednou psala ne? O_o o_O
      Asi ne:D

      Vymazat
    4. Hustý.. to je fakt hustý. :D Já chodím do knihovny každých 14 dní. :D
      Tak to chápu, ale nechci utrácet všechny peníze za knihy. :D

      Vymazat
    5. Mně to nevadí, že větší část utrácím za knihy.. Rodiče "někdy" přispějí.:D I když máma by byla radši, kdybych si za to kupovala radši oblečení..:D
      Každých 14 dní? Páni.. Si tam vždy půjčíš ty nejskvělejší tituly ne, ;))

      Vymazat
    6. Moji rodiče na to mají stejný názor! :D Vždycky se mě zeptají, jestli bych si radši nechtěla vybrat oblečení nebo kosmetiku! :DD
      U nás v knihovně jsou velmi dobré knihy a i hodně novinek, takže je vždycky jako první vyberu, no. :D Stejně se mi ale zdá, že jsem jediná, kdo si tyhle knihy půjčuje, protože je tam vždy vidím. :D

      Vymazat
    7. To je fakt vtipný jaký my vedeme konverzace přes komenty..:DD
      Ostatní lidi choděj do knihovny buď kvůli škole a nebo úchylárnám..:D Ale tak alespoň víš, že si je můžeš pak znovu půjčit ;))

      Vymazat
    8. To jo :DD
      Prej úchylárnám :D :D :D Já tam ale chodím proto, že si chci půjčit YA knihy, takže jako.. :D
      To je pravda :)

      Vymazat
    9. To nebylo nic proti tobě!:D Jen jsem chtěla přidat nějakou vtipnou poznámku..:D :D *ale stejně si myslí, že tam lidi choděj kvůli prasečinkám* :DDD

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)