sobota 8. června 2013

ANGLIE

Ahojky!
Opět tu mám pro vás jedno malé info. Ano, zase Vás opouštím. Zítra se vydávám směr Anglie a vracím se až za týden. Neuvěřitelně se tam těším! Chci si to pořádně užít!
Mějte se tu krásně a doufám, že už tady nebude moc pršet! :)
Wer.

Pokud jste se ještě nezapojili do mé soutěže, máte možnost pořád soutěžit! ZDE.

10 komentářů:

  1. Ty seš furt pryč! :D) No ale užij si to tam, v jakém městě budeš?? :D) Pak přidáš nějaký fotky, že jo?! :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Furt neee. :D Byla jsem ve městě Basingstoke (je to asi hodinu od Londýna). Fotky přidám určitě! :)

      Vymazat
  2. I když jsem tam byla nedávno, zavidím ti! Anglie je úžasná a hned bych se tam vrátila. Užij si to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, užila jsem si to. :) Souhlasím s tebou, že Anglie je úžasná! :-)

      Vymazat
  3. Užij si to :). Já jsem tam byla před rokem a chci tam strašně znovu :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bylo to tam super! :) Taky bych se hnedka vrátila. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)