úterý 2. července 2013

ANGLIE - NÁKUPY

Ahoj!
Přináším Vám první (krátký) článeček o tom, jaké to bylo v Anglii. Tentokrát se zaměříme na nákupy. Miluji nakupování (obzvláště ve slevách). Nejvíce jsem si oblíbila obchod Primark, ve kterém je oblečení opravdu levné. Nečekejte nějakou kvalitu, spíše velmi nízké ceny.
Ceny, které jsou uvedené níže, jsou jen orientační. Nepamatuji si přesně, kolik ta věc stála.

A teď už fotky... 
Vyfotila jsem jen pár věcí, protože fotit všechno by bylo na dlouho. :)
Začneme knihami!

Z Anglie jsem si přivezla (pouhé) 3 knihy - druhý a třetí díl Vampýrské Akademie a první díl 50 odstínů šedi. Všechny knihy jsem už četla v češtině, takže bych neměla mít problém s angličtinou. Už jsem do knih nakukovala a musím říct, že ve všech knihách je angličtina poměrně dost lehká.
Knihy nejsou nové. Nevím, v jakém obchodě jsem je koupila, ale už jsou minimálně jednou čtené. Dohromady stály asi 3 nebo 4 libry.



___________________________________________________

Nelekejte se, nejste na žádném fashion blogu. :D


růžové jegging - 7 liber (Primark)



bílá košile - 10 liber (Primark)


růžový šátek - 4 libry (Primark)


sada náušnic - 2.5 libry (Primark)


pohledy - eh, nevím :D

12 komentářů:

  1. Škoda, že jsem nenarazila na tyhle knihy v Anglii.. VA bych mohla vykupovat od shora až dolů.. :D A ty náušnice jsou boží, škoda že já je moc nenosím. Ty křížky by určitě stály za hřích.. :D A Primarku je to pěkný, ale já raději byla v tom knihkupectví.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, křížky nosím nejčastěji. :D Taky jsem byla v knihkupectví, ale přišlo mi to tam děsně předražený, tak jsem šla radši to těch malých obchůdků, kde měli všechny knihy např. za půl libry. :D Chtěla jsem jim to tam všechno vykoupit, ale držela jsem se. Všechno by se mi totiž do kufru nevlezlo. :D

      Vymazat
  2. Úžasné věci .. někdy bych se do Anglie chtěla taky podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dovezla sis moc pěkné věci! Hlavně ty naušnice, to je moje... =)

    OdpovědětVymazat
  4. Primark byl fajn, az na ty neskutecny fronty :D jinak dobry nákup, anglické antiky co se tycecen nemají u ceskych konkurenci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fronty? :D Tak ty jsme tam vůbec neměli (naštěstí). :D .. Přesně tak:)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)