pondělí 29. července 2013

Město z popela (Nástroje smrti #2) - 2. vydání

Líbí se Vám obálka druhého dílu Nástrojů smrti? :)


Název - Město z popela
Autor - Cassandra Clare
Série - Nástroje smrti
Díl - 2.
Nakladatelství - Knižní klub

10 komentářů:

  1. No tak jestli se to ponese v tomhle duchu pořád, tak si myslím, že to bude nakonec hodně pěkné. :)) Ale tak přinejhorším se budu koukat na obálku originálu, který mám doma. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že to bude moc pěkné. :) Líbí se mi, jak k sobě ty díly hezky pasují. :) Jéé, originál je taky super!! :)

      Vymazat
  2. Škoda že tu první obálku změnily na filmovou, teď už se k tomu druhýmu dílu moc nehodí, ale i tak je nádherná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezměnili. ;) Ta filmová obálka je jen pouhý přebal, který se dá z knihy sundat, a pod ním je právě ta obálka, která pasuje k tomuto dílu. :)

      Vymazat
    2. Aha, to jsem nevěděla, tak to je super, ale já jsem četla na bux.cz že to má být paperback, to je trošku zvláštní ne?? :))

      Vymazat
    3. Paperback? Tak to mají asi nějakou chybu, nevím, protože u dalšího dílu je napsaná pevná vazba. :)

      Vymazat
    4. Aha :), tak uvidíme ;))

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)