čtvrtek 14. srpna 2014

Zombie Apocalypse - BOOK TAG


Tento tag jsem viděla u několika knižních bloggerů a vážně hodně mě zaujal. Řekla jsem si, že se do tohoto tagu také zapojím, a tak jsem sepsala článek. Losování knih a jmen mě moc bavilo. Ikonku nahoře jsem vytvářela já, trochu jsem si s ní pohrála. :)


O co jde?
  • Je 10 otázek.
  • Vyber si 5 jakýchkoliv knížek a jejich názvy napiš na papírky.
  • Poté vylosuj první knížku.
  • První knížkou listuj, až zastavíš na určité stránce.
  • První jméno, které na té dané stránce uvidíš, je odpovědí na otázku.
  • Každá knížka ti dá 2 jména.


Můj výběr knih:

1. vylosovaná kniha: Pád andělů

No, začneme tak trochu tématicky. Bavíme se tu o zombie apokalypse a v Pádu andělů je apokalypsa padlých andělů. Říkáte si, že to jsou "jenom" padlí andělé, že zombíci jsou mnohem horší? Nevím, nevím, já si myslím, že to nakonec vyjde nastejno. Rozhodně bych ale nechtěla zažít ani jednu apokalypsu.

Kdo by při zombie apokalypse umřel jako první?
RAFFE - Ne, to není fér! Raffe je přece silný, chytrý a navíc i krásný! Určitě by všechny zombíky okouzlil svým šarmem a oni by ho pustili ze svých spárů.

Koho bych strčila zombíkům do náruče, abych se zachránila?
PAIGE - Chudák holka. Ta si toho prožila víc než dost. Hm, ale co... radši bych vydala zombíkům ji než samu sebe. :D


2. vylosovaná kniha: Vampýrská akademie

Už mi z té apokalypsy asi trochu hrabe, ale napadlo mě, když jsme u té Vampýrské akademie, co by se asi tak stalo, kdyby byla apokalypsa upírů...

Kdo se jako první promění v zombie?
Prosím, prosím, prosím! Ať to není Dimitrij!
MASON - Uf, Dimitrij to není. Vážně jsem si oddychla. Všechny čtenářky, které zbožňují Dimitrije (ano, i já), by se ho totiž pokusily zachránit... a to by to pak dopadlo... Ale máme tu Masona. Představit si Masona jako zombíka není až tak složité. :D

Kdo mě strčí do náruče zombíkovi, aby se zachránil?
LISSA - Tohle jsem tak nějak čekala. Lissu jsem nikdy neměla ráda a ona by se mi to nejspíše rozhodla oplatit. Ale kdyby poblíž nebyla Rose, aby ji jako vždycky chránila, možná bych Lissu i přeprala a poté strčila do náruče zombíkovi ji.


3. vylosovaná kniha: Divergence

A co takhle apokalypsa... Dost, stačí! :D

Idiot týmu?
TRIS - Tak jo, svým způsobem by to na ní velice dobře sedělo, protože se tak občas vážně chovala, ale na druhou stranu je to chytrá holka. Dokázala toho zvládnout hrozně moc.

Mozek týmu?
ERIC - Tímhle si už nejsem tak moc jistá, i když... on až tak hloupý být nemusí. V hlavě to sice v pořádku moc nemá, ale za hloupého bych ho neoznačila. Takže... mozek týmu, jo? Tak se předveď, Ericu. A ne, že si přizveš na pomoc Sečtělé!


4. vylosovaná kniha: Hunger Games (Aréna smrti)

Ošetřovatel týmu?
HAYMITCH - Tak to vážně nevím, jestli bych někoho poraněného či nemocného nechala svěřit do rukou Haymitche v roli ošetřovatele. Možná by tak maximálně mohl poskytnout své zásoby alkoholu, aby nemocný svou bolest trochu utlumil, ale počítala bych s tím, že Haymitch by se s ostatními o svůj alkohol moc nepodělil - on by ho přece taky potřeboval. :D

Expert na zbraně?
HURIKÁN (GALE) - Hurikán mi byl vždycky nesympatický (team Peeta!), ale se zbraněmi to určitě umí, takže proč ne, že?


5. vylosovaná kniha: Nebezpečná láska

Bitkař týmu?
MIKEE - "Malý" a roztomilý Mikee. Prát se ale každopádně umí, takže bych se nemusela bát, kdyby nás zombíci nečekaně přepadli v naší tajné skrýši. Mikee by je samozřejmě všechny ihned rozdupal a zachránil nás.

Kapitán týmu?
ROBERT - Jo, tohle sedí. Robert rád velí ostatním a myslím, že roli kapitána by hravě zvládl. Ale vážně nevím, jestli bych mu mohla na 100% věřit... třeba... by si tu celou zombie apokalypsu jenom vymyslel!


 .Keep Calm and Kill Zombies poster The by UniqueArtAddiction

13 komentářů:

  1. Tak toto ti vyšlo! :D Pobavilo.
    A chudák Raffe, to vážne nie je fér.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je dobrý tag. =) Vážně pobaví. =)

    OdpovědětVymazat
  3. Hurikán mi do toho celkem zapadá :) a u mě to nikdy nebylo jistý koho mám radši, jestli Hurikána nebo Peetu, ale chtěla jsem aby byla s Peetou no :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle tag mám hrozně ráda, protože vždy pobaví :D Lissu jsem už v téhle pozici někde četla, takže je to osudné! Lissa se nezdá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je super, už jsem to u spousty bloggerů viděla a vždycky mě to pobavilo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,bola si nominovaná na Liebster award :) http://charlottesblogggg.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html ..Inak máš skvelý blog! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem to párkrát viděla a moc se mi to líbí, asi to taky udělám :) asi hned na zítřek :D

    OdpovědětVymazat
  8. No tedy s tou Tris jsem se docela zasmála :D Protože na mě občas přesně takto působila.

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle TAG je prostě perfektní, ať se podívám na jakýkoliv blog! :D

    OdpovědětVymazat
  10. ja knihy o zombíkoch moc nemusím, jediná taká kniha o zombíkoch čo mám je Pých a predsudok a zombiovia. Ale nedostala som sa za piatu stranu :D

    rozbieham nový knižno-filmový blog a bola by som rada keby si ho navštívila poprípade followla :)

    http://biiibsworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý a výstižný tag :) Některá jména ti vážně vyšla- Robert je určitě perfektní vůdce týmu, Mikee taky a Tris se vážně občas chovala jako idiot..Ale že by Raffe umřel jako první? To mi nějak nesedí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)