neděle 13. listopadu 2016

Vyhlášení soutěže!


Konečně přicházím s očekávaným vyhlášením soutěže o pohádkovou výhru! Ještě než ale přejdeme k samotnému vyhlašování, které jistě netrpělivě vyhlížíte, chtěla bych všem čtenářům, kteří se zapojili, moc poděkovat. Je to pro mě nesmírná radost číst tak nádherné vzkazy, všechna ta úžasná slova, která mi zlepšují náladu a rozšiřují úsměv na rtech. Opravdu si toho moc vážím a jsem ráda, že se vám líbí můj blog a rozhodujete se na základě mnou napsaných recenzí - jste skvělí!

Jedna slečna se mě ptala, kolikrát týdně a jak dlouho trávím na svém blogu. Zprvu se to může zdát jako obyčejná otázka, ale když se nad tím doopravdy zamyslím, je to za těch necelých pět let obrovské číslo. Je pravda, že za poslední dobu přidávám jeden článek za 14 dní (dobře, teď byla víc jak měsíc pauza), což je poměrně málo, když se podívám na ostatní blogery, kteří postují jeden článek co tři dny. I přesto to ale zabere spoustu času, počínaje samotným čtením knih, konče několikahodinovým sepisováním recenze, abych s ní byla maximálně spokojená. Kdybych to ale tak nějak měla shrnout, snažím se vždy pracovat na blogu o víkendech a strávím u toho opravdu mnoho hodin. Momentálně jsem v maturitním ročníku na gymnáziu, takže mám učení více než normálně a předem bych se tak trochu chtěla omluvit, že letos bude článků o něco méně, jelikož už v lednu mě čekají připouštěcí zkoušky z českého jazyka. Můžete se ale těšit na to, co přijde po maturitě! Mám pro vás vymyšlený jeden super projekt a spoustu dalších článků!

A teď už konečně můžeme přejít k vítězi, který vyhrál knihu Šťastně až navěky, za kterou bych chtěla ještě jednou moc poděkovat Albatros Media.

Tramtadadááá...

Šťastlivcem, který vyhrává knihu plnou povídek, se stává:

.
.
.

Míša



Výherkyni jsem již e-mail ohledně výhry odeslala a momentálně čekám na odpověď. Nebojte se ale, soutěže ještě budou, i když teď pro vás mám v záloze docela jiné články. :) Mějte se krásně a čtěte!

3 komentáře:

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)