sobota 20. dubna 2013

Moje knižní přírůstky (3)

Já mám v hlavě tolik nápadů na články! ...ale nějak není čas. Tak alespoň přidávám knižní přírůstky. Už je to totiž celkem dlouho, co jsem je přidala naposledy. :)

KOUPENÉ KNIHY



Pro tuhle krásku jsem si běžela do knihkupectví hned ten den, kdy jsem dočetla Divergenci.
Miluju tuhle sérii! ♥

RECENZNÍ VÝTISKY




Ještě jednou moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzních výtisků!
Knihy už mám přečtené. Bylo to celkem hezké počteníčko. :)

VYHRANÉ KNIHY

Všem ještě jednou moc děkuji!!! :-)



Knihu Dědička jsem vyhrála na blogu u Kristie.




Knihu Inkarceron jsem vyhrála na blogu u Triss.
(Ta obálka je boží!)



Anglickou knihu Forgotten jsem vyhrála na blogu u Erný.



Knihu Vyvolení a placku FSoG jsem vyhrála na blogu u E_V_E.

A VŠECHNY KNIHY POHROMADĚ:



7 knih =

Rezistence (Divergence #2)
Dědička (Svět Tryllů #1)
Inkarceron (Inkarceron #1)
Vražedná pomsta (Hunger games #2)
Síla vzdoru (Hunger games #3)
Forgotten
Vyvolení (Temná akademie #1)

14 komentářů:

  1. Krásné knížky! Dědičku chci taky behehe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Dědičku jsem taky dlouho chtěla:) a konečně ji mám a doufám, že se k ní brzy dostanu;)

      Vymazat
  2. Krásne kúsky 8) Okrem Forgotten mám všetko 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Já doufám, že Forgotten zvládnu přečíst:D Je to totiž moje první anglická kniha:)

      Vymazat
  3. Samé dobré knihy=) A Sakra jak to, že vyhraješ 4 knihy a já se zapojím do milionu soutěží se nikdy nic nevyhraju?=D To je nespravedlivé!=D Ale přeji ti to=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jak to dělám, ale každopádně jsem za všechny ty výhry ráda. :D :) Děkuji :))

      Vymazat
  4. Bóže, já mám už snad miliardu knih (kecá, má jich tak dvacet :D), ale to co chci nejvíc, prostě nemám. :D V tom vyhrávání máš fakt štěstí a snad se u Forgotten pěkně zapotíš. :P (když sem do ní nahlédla, nevypadalo to tak zle, ale jsem škodolibý člověk! :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně. :D Asi se u Forgotten opravdu zapotím.. máš sice pravdu, že to nevypadá zle, ale je to moje první anglická kniha, takže... :D

      Vymazat
  5. Hladové hry - během pár dní přečteno, jsem z toho unešená doteď a po pravdě bych si to klidně i znovu přečetla :D :) <3 Temnou akademii jsem četla, dobrá knížka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si HG přečetla klidně hned teď znovu. :) Je to prostě skvělá série. :)

      Vymazat
  6. Akadémiu temna a Rezistenciu by som si rada prečítala :3 Krásne kúsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akademie je spíš taková průměrná kniha. :) Rezistence je úžasná! :) Děkuji :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)