čtvrtek 26. června 2014

Pod vlivem obálky (2)


Čtvrteční meme, které vytvořila Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.

O co jde: Zveřejnit minimálně jednu obálku, které vás okouzlila. A většinou i donutila zapřemýšlet nad četbou dané knihy, ať už staré, nové, čtené, nečtené - prostě knihy, která vás svým vzhledem okouzlila.

THE AVERY SHAW EXPERIMENT - Kelly Oram / Goodreads

Ano, další anglická kniha! A navíc má na obálce periodickou soustavu prvků! A navíc je žlutá! Eh. S chemií si zrovna dvakrát nerozumím a žlutou barvu nemůžu vystát, ale tahle obálka je prostě úžasná. Když jsem ji poprvé viděla, moc se mi zalíbila a jelikož nemá ani 300 stran, uvažuji o jejím přečtení. Knihu napsala spisovatelka Kelly Oram, kterou má hodně čtenářů rádo. No, snad se ke knize někdy dostanu, ale v blízké době to asi nebude, i když teď budou prázdniny a volného času je víc než dost - mám doma totiž plno nepřečtených knih, které musím a chci přečíst.

Četli jste tuto knihu? Také se vám líbí její obálka?

10 komentářů:

  1. Obálka je rozhodně originální. :D Knihu jsem nečetla, vlastně jsem o ni ještě neslyšela, tohle je poprvé. :D Tak uvidíme.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka je hezká. Knížku jsem četla, je to takové milé a nenáročné čtení na víkend. Ale když má člověk náladu na něco takového, tak si to užije - aspoň já jsem si to užila:) A angličtina je opravdu jednoduchá, čte se to prakticky samo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to velmi ráda slyším. :-) Já jsem zatím přečetla pouze tři knihy v angličtině a na těžší angličtinu si zatím netroufám. :-)

      Vymazat
  3. Aj mňa to celkom zaujalo, myslím, že je to celkom dobrá voľba na prvé čítanie po anglicky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka je zajímavá. Je jednoduchá a ta soustava prvků je fakt originální. Kdybych ji viděla někde na pultech, určitě bych si ji všimla a zaujala by mě. Potom už by rozhodla anotace. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Obálka opravdu vypadá lákavě :)) Je originální, celkově žlutých knížek jsem moc zatím neviděla.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš strašně hezký blog doufám že to tak daleko dotáhnu i já a můj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :-) Určitě ano, držím palce!

      Vymazat
  7. Knížka je opravdu nádherná, ani se nedivím, že se ti zalíbila. Od Kelly Oram mám už pár knih doma...zatím nečtených (angličtina není má kámoška).. ale třeba k téhle jednou taky dojdu.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)