neděle 7. května 2017

KVÍZ - Poznejte knižní YA hrdinky

Ahoj!
Je to už dlouho, co jsem naposledy přidala příspěvek na blog z důvodu maturity. Konečně už mám za sebou alespoň písemnou část a začíná mi příprava na část ústní. I tak jsem si ale našla chvilku času, abych pro vás vytvořila tenhle krátký kvíz, který se týká knižních hrdinek z young-adult literatury. Určitě mi dejte vědět dolů do komentářů váš výsledek a jestli vám kvíz přišel jednoduchý nebo těžký. Budu se těšit na vaše ohlasy - do budoucna totiž chystám více kvízů! Mějte se krásně a už brzy se můžete těšit na nové články, které pro vás chystám!


28 komentářů:

  1. Tak toto mi vôbec nevyšlo. Osobne čítam najmä inšpiratívne knihy, a tak som sa vôbec natrafila. Ale knihu č. 1 so sexi učiteľom si určite prečítam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí! Každý má rád něco jiného. :) A první knihu si určitě přečti - je vážně boží!

      Vymazat
  2. Skvělý kvíz, až na jednu věc jsem se přesně trefila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný kvíz, i když jsem toho moc neuhodla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí, třeba ti příští kvíz sedne víc. :) A díky!

      Vymazat
  4. Tak to jsem se moc nechytala. Jsou někde správné odpovědi, některé ty hrdinky mě zaujaly a ráda bych si něco takového přečetla, ale zdá se, že jsem na ty knihy prozatím narazila pouze tady. :o) Jinak děkuji za inspirující dotazy, ačkoliv jsem na ně neznala odpovědi. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba tě to alespoň inspiruje k přečtení nějakých výše zmíněných knih! :)

      Vymazat
  5. Dvě hrdinky jsem tedy vůbec nevěděla, ale jinak byly hrdinky pěkně popsané, jen jsem asi dotyčné dvě knihy nečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, každý nečetl stejné knihy jako já. :) Ale i tak super výsledek! A díky!

      Vymazat
  6. Super kvíz! Měla jsem jen jedno špatně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem překvapivě úplně všechno správně, i když jsem poslední dvě hrdinky jen tipla, protože jsem je vůbec neznala... Ale u zbytku jsem neváhala, tam to bylo jednoznačné. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne dosť chýbajú správne odpovede alebo knihy odkiaľ tieto hrdinky pochádzajú, inak skvelý kvíz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za připomínku, určitě to do příště nějak promyslím a nějak to zařadím! :)

      Vymazat
  9. 75% a to jsem si myslela, že mám načteno :D Pěkný kvíz.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. 4/8 a z toho jsem 2 ze správných odpovědí odtipovala :D.
    Asi jsem jiná liga :D.
    Taky by byl dobrý kvíz o knižních hrdinech :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, určitě se pokusím něco takového vytvořit! :)

      Vymazat
  12. Můj výsledek je 6/8, ale nějaké jsem teda tipla :D podle popisu mě plno postav zaujalo a chci si ty knížky rozhodně přečíst :) Musím zjistit názvy :D :) Kvíz je vážně skvělý :) Mohla by jsi napsat názvy knížek, které se v kvízu objevily? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Na doplnění názvů knih jsem bohužel zapomněla, každopádně do příště to napravím. Můžeš mi dát ale e-mail a já ti seznam pošlu. :)

      Vymazat
    2. Děkuji, že mi je pošleš :) Vážně mě ty hrdinky podle popisu zaujaly a ráda si přečtu knížky z kvízu, které neznám :) mail je Monulkov.blog@seznam.cz

      Vymazat
    3. Není zač, máš to na mailu! :) Přeji hezké čtení!

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)